ஜ برای نی نی ناز ما که قراره بیاد پیش مامان و بابا ஜ

وروجک مامان و بابا

1393/9/6 11:40
نویسنده : مامان حمیده
234 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدل مامان و بابابوس

امروز سه تایی رفتیم واسه آزمایش و سونوگرافی غربالگری ، ساعت 6:10 از خواب بیدار شدیم،ساعت 7 از خونه زدیم بیرون و ساعت 8 تو آزمایشگاه بودیم. مامانی از ساعت 8:30 دیشب تا اون موقع چیزی نخورده بود غیر از دو سه تا لیوان آب، مسئول آزمایشگاه گفت : اتفاقا باید چیزی بخورید اونم یه خوراکی شیرین،مارو پذیرش کرد و یه قبض همراه آدرس سونوگرافی رو به ما دادو گفت : جواب سونورو که گرفتید بیارید تا داخل پرونده بذاریم و بعد برای دکترتون همراه جواب آزمایش پست کنیم. من و بابایی رفتیم داخل پارکی که تو خ بهشتی بود و صبحونه مفصلی خوردیم . بعدش به خیال اینکه نفر اولی هستیم که وارد سونوگرافی شده ، دیدیم بله 9 نفر جلوتر از ما هستن متنظر ساعت 11:30 آقای دکتر اسم مارو صدا زد با هیجان زیادی وارد اتاق شدیم. آقای دکتر وقتی دستگاه رو گذاشت، قودقودک مامان و بابا شروع کردی به شیطنت و چرخیدن چشمکنا گفته نماند تا یه ساعت قبل از صدا زدن اسم مامانی بابا بهم چند تا پاستیل نهنگی داده بود به محض اینکه خوردم  ماهی کوچولوی قشنگم تو دل مامان هی ول می خوردی و بازیگوشی میکردی. آقای دکتر گفت: ماشالله بچه شیطون و فعال و درشتی دارین و برات کلی آرزوهای قشنگ کرد.من تو مانیتور روبرو و بابا از مانیتور مقابل آقای دکتر محو تماشات شده بودیم.آقای دکتر که از تو خوشش اومده بود هی بررسیت میکرد و بعد صدای زیبای قلبت رو واسمون پخش کرد. اشک خوشحالی تو چشای من و بابایی جمع شده بود . عشق مامان و بابا آقای دکتر گفت: الان 12 هفته و سه روزت شده و یه ماه دیگه معلوم میشه دخملی یا پسر.ازآقای دکتر تشکر کردیم و جواب سونو و عکسهای قشنگتو گرفتیمو رفتیم به سوی آزمایشگاه. تو راه من و بابایی که کلی ذوق زده شده بودیم خدارو از صمیم قلب شکر کردیم.بغلبعدش آقای دکتر خون مامان رو گرفت و تو قبضی که به ما داد تا 18 آذر 93 واسه جوابش باید صبر کنیم. تا رسیدیم خونه ساعت 2 شده بود.  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

می نویسم از تو !از توای شادترین ،ای تازه ترین نغمه ی عشق...
تو که سرسبزترین منظره ای ،تو که سرشارترین عاطفه را نزد تو پیدا کردم
و تو که سنگ صبورم گشتی در تمام لحظاتی که خدا شاهد غصه و اندوه من است 
به تو میبالم واز تو می گیرم هر چه انگیزه درونم دارم.
روزهامیگذرد! عشق ماروبه خدایی شدن است رو به برترشدن ازهرحسی که دراین عالم خاکی پیداست
دوستت می دارم از همین نقطه ی خاکی...تا عرش
دوستت میدارم از زمین تا به خدا
دوستت میدارم مهربانم ، به خدا
 
پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/
پسندها (2)

نظرات (0)